تله پاتی

تله پاتی

شما نیز براحتی این قدرت را در خود می تواند پرورش دهید در هر مذهب یا آیینی که هستید

تله پاتی ، متافیزیک یا هر آنچه می خواهید آن را بنامید در یک کلام :

 
هر گاه طول موج و فرکانس کلی بدنی ما ( نه فقط فکری تمامی سیستم های داخل بدن ما ) بلکه در کل بدن ما بالاتر از یک سطح خاص ارتعاشی ( بقولی آلفا ) قرار بگیرد ما قادر خواهیم بود ، افکار فعلی دیگران را که در آن سطح در حال پخش شدن هست را بخوانیم البته نه تنها آن فرد بخصوص بلکه کلیه افرادی که دایره ذهنی شان ( بدون آنکه خودشان مطلع باشند ) را درک کنیم که البته در ابتدا بسیار پراکنده می باشد و درست همانند یک چراغ قوه که باید نورش را در یک نقطه متمرکز کنید ، باید قادر باشید ابتدا آنها را از هم جدا سازی کنید تا بتوانید دقیقا فکر شخصی را که مد نظر دارید ( به شرطی که در آن سطح موجی باشد ) بخوانید .

خرافه گوی و آینده نگری و هزاران مطلب دیگر را که در کتابها و مجلات و سخنرانی ها میشنوید که تنها برای فروش می باشد با این مقوله ای که اینجانب خواهان معرفی به شما هستم ( چون خود شما دارید فقط کافیست از آن اگاه شده و بدرستی هدایتش کنید ) متفاوت است .

در خصوص مطالب علمی و خرافاتی و یا هر گونه نظریه دیگری که از لحاظ معنوی ، عرفانی ، و علمی بیان می شود کاری ندارم جز این که کل این افراد تنها بدنبال یکسری موارد تبلیغی و یا بهتر جلوه دادن روش هایشان هستند و در پی آن قصد بهتر و بالاتر جلوه دادن دین و مذهب ، علم و دانشگاه ، تحقیقات و خلاصه به قصد بهتر نمایش دادن حوزه فعالیتی خود هستند . اما باید بگویم :

همه افراد روی زمین از بدترین یا بقولی کثیف ترین افراد گرفته تا پاک ترین ، مخلص ترین افراد قادر به انجام تله پاتی ، یا بقولی انجام کارهای خارق العاده هستند و تنها لازم است که کمی تمرین کرده و نحوه انجام تقویت این نیرو را در خودشان درک کرده و تقویت نمایند .

البته گروهی متخصص یا عرفا  و ... به شما پیشنهاداتی را کرده اند و می کنند مثلا فلان غذا را نخورید ( گوشت نخورید ، مواد الکی ، سیگار نکشید یا هزاران .... دیگر ) یا فلان کارها را انجام ندهید ( دروغ گفتن ، دزدی کردن ، اختلاص و باز هزارن ...) اما در عمل خود شما شاهد هستید که بسیاری از افراد که پیرو هیچ آیینی نبوده و حتی خدا را هم به عنوان روح مطلق هستی قبول ندارند خیلی کارهای خاص انجام می دهندو در جواب به این سئوالات که چرا این گونه افراد قادر به کارهای خاص هستند با حرف ها و دلایل بسیار مسخره قصد مجاب کردن شما را دارند البته من نمی خواهم بگویم کار اشتباه انجام دادن خوب است ، بلکه قصدم این است که بگویم همه انسان های روی زمین بسته به ظرفیت شان و شناختشان از خودشان قادر به انجام هر گونه کاری هستند .
تا اینجا کافی است تا دوباره برای شما ادامه دهم

   



نظرات شما عزیزان:

امید
ساعت17:34---4 خرداد 1391
سلام آقا سامان خسته نباشی خوبی؟
راستش منم به تلپاتی اعتقاد دارم اما تصمیم گرفتم در بارش چیزی نگم چون هرکسی نمیفهمه!
اگه قابل دونستی به منم سر بزن اگرم خواستی تبادل لینک کنیم.


ali
ساعت22:14---12 ارديبهشت 1391
باعرض سلام واحترام
ما هم شما را لینک کردیم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در جمعه 13 ارديبهشت 1398برچسب:Telepathi, Hypnosis, Superstitious, High Power,ساعت6:20توسط سامان | |